14 Şubat 2010 Pazar

Türk sinemasından romantik komedicilik...


Bloğumun ilk yazısı olarak Aşk geliyorum demez'den bahsedeyim :)) Öncelikle ne Bergüzar Korel'i ne de Tolgahan Sayışmanı sevmem antipatim olmasına rağmen izledim.. DVD'si daha 2 gün önce çıkan bu film bana açıkcası umut verdi.. Film hem güldürebilmeyi hem de belli bir klişe düzeyinde gitse de bunları aşmak için için elinden geleni yapıp romantik bir duygu yaşatabilmeyi başarmış.. Filmde sosyal içerikli mesajlar yer alıyor bazı yerlere göndermeler de yapılıyor ama sadece yapılıp geçiliyor filmin amacı bu olmamış :). Daha yeni de dediğim gibi Türk sineması artık gelişiyor ve çok uzun süre içinde değil yakın bir zamanda Hollywood'u da yakalayacak gibi duruyor. Komedi filmlerinde yerli komediler genelde her zaman daha çok güldürür bu filmin avantajı da bu olmuş denebilir.. Filmde klişe olan zengin kız fakir oğlan klişe olmaktan uzaklaşmaya calışmakla geçmiş ve biraz da olsa başarılı olmuş bence.. Türk filmlerine ön yargısı olanların bu yargıyı yıkmak için izleyebilecekleri filmlerden biri olduğunu düşünüyorum.

sinema - fragman - aşk geliyorum demez | izlesene.com

1 yorum:

  1. bilogun vatana millete hayırlı olsun MLB.
    aramıza hoşgeldin :)

    YanıtlaSil